اگر به جای ارائه پاورپوینت خود جلوی مخاطب ، ارائه خود را ارسال می کنید ، اما احساس می کنید اضافه کردن توضیحی صوتی به ارسال بهتر پیام کمک می کند ، می توانید توضیحات خود را در غالب صدا ضبط کنید. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

آماده سازی :

قبل از شروع پاورپوینت ، باید مطمئن شوید که مقدمات مناسب را انجام داده اید.

میکروفن خود را تنظیم کنید :

ابتدا به یک میکروفون احتیاج دارید. اکثر رایانه های مدرن دارای یک میکروفون داخلی هستند که کار را به اتمام می رساند ، اما سرمایه گذاری روی میکروفون USB کیفیت صدا را کمی افزایش می دهد.

میکروفون داخلی به طور پیش فرض به عنوان دستگاه ورودی شما تنظیم می شود ، بنابراین اگر قصد استفاده از آن برای ضبط صدا در پاورپوینت را دارید ، نیازی نیست که مراحل دیگری را برای تنظیم آن بردارید. اما اگر قصد دارید از یک میکروفون USB برای ضبط صدااستفاده کنید ، حتماً آن را به عنوان دستگاه ورودی تنظیم کنید.

برای انجام این کار در ویندوز ، روی نماد Volume موجود در سمت راست نوار وظیفه کلیک راست کنید. در منوی ظاهر شده ، ldquo;Open Sound Settings rdquo; را انتخاب کنید.

طریقه ضبط صدا در اسلاید پاورپوینت, ضبط صدا در پاورپوینت

تنظیمات صدا در ویندوز

پنجره ldquo;Sound Settingsrdquo; ظاهر می شود. در اینجا ، به قسمت ldquo;Inputrdquo; بروید و روی جعبه ldquo;Choose your input device.rdquo; کلیک کنید.

طریقه ضبط صدا در اسلاید پاورپوینت, ضبط صدا در پاورپوینت

دستگاه ورودی خود را انتخاب کنید

اگر از میکروفون USB استفاده می کنید ، در اینجا ظاهر می شود. آن را انتخاب کنید تا آن را به عنوان دستگاه ورودی تنظیم کنید.

مراحل استفاده کاربران Mac بسیار مشابه است. تنها تفاوت این است که شما باید به جای کلیک راست روی نماد میزان صدا مانند Windows ، به ldquo;System Settingsrdquo; بروید و ldquo;Soundrdquo; را انتخاب کنید. از آنجا ، مراحل همان است.

نگاهی به یادداشت ها و تمرین کنید :

با تنظیم میکروفون ، شما آماده هستید تا ضبط را شروع کنید ، درست است؟ خوب ، نه کاملاً اگرچه ممکن است در مقابل مخاطبی که این پاورپوینت را ارائه می دهد از نظر جسمی ایستاده نباشید ، هنوز هم باید با آن رفتار کنید که انگار هستید این به معنای یادگیری اصول اولیه است.

پس از اطمینان در تحویل خود ، زمان آن است که ضبط را شروع کنید.

برای ارائه خود یک Voiceover ضبط کنید :

پاورپوینتی را که می خواهید صدا را ضبط کنید ، باز کنید. به برگه ldquo;Slide Showrdquo; بروید و در گروهldquo;Set Uprdquo; ، گزینه ldquo;Record Slide Showrdquo; را انتخاب کنید. پس از انتخاب ، یک منوی کشویی ظاهر می شود. در اینجا ، می توانید شروع کنید تا ضبط صدارا از ابتدا یا از اسلایدهای فعلی شروع کنید. اگر تصمیم دارید ضبط را از اسلایدهای فعلی شروع کنید ، اطمینان حاصل کنید که در اسلایدی هستید که می خواهید ضبط را از آن شروع کنید.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/record-audio02-powerpoint.html

نحوه افزودن موسیقی به گوگل اسلاید (GOOGLE SLIDES)

نحوه ضبط صدا در پاورپوینت

، ,ضبط ,ldquo ,صدا ,میکروفون ,تنظیم ,شروع کنید ,کنید ، ,را انتخاب ,انتخاب کنید ,خود را ,عنوان دستگاه ورودی ,دستگاه ورودی تنظیم
مشخصات
آخرین جستجو ها